ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΔΩ τους ΚΑΝΟΝΕΣ του forum! (αναλυτικά)

ΜΠΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΔΩ και ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ!!!!!!
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6724
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΔΩ τους ΚΑΝΟΝΕΣ του forum! (αναλυτικά)

Δημοσίευση από makis » 29 Φεβ 2008, 20:15

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ. ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΠΟΙΝΕΣ ΜΕΡΙΚΟΥ Η ΜΟΝΙΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ xariseto.gr!!!


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ (περιεχόμενο, ευθύνη, υποχρεώσεις μελών)
Τους αποδεχθήκατε κατά την εγγραφή σας, βρίσκονται στα δεξιά της αρχικής σελίδας και μπορείτε να τους διαβάσετε και από εδώ
Τονίζουμε όμως τους παρακάτω:

ΟΡΟΣ 1 : Κατά την εγγραφή σας να δηλώνετε τα πραγματικά στοιχεία σας (ώστε αν κάτι τύχει να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας) και τον πραγματικό τόπο διαμονής για να ξέρουν τα άλλα μέλη αν μπορούν να συναντηθούν μαζί σας ή θα μεσολαβήσουν ταχυδρομικά έξοδα. Από τα στοιχεία που δηλώνετε, το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο είναι ορατά μόνο στην διαχείριση. Περισσότερα διαβάστε εδώ

ΟΡΟΣ 2 : Απαγορεύονται ΑΥΣΤΗΡΩΣ οι διπλοί λογαριασμοί. Λογαριασμοί που μπαίνουν από τον ίδιο υπολογιστή/ίδια ΙΡ θεωρούνται ότι είναι του ίδιου μέλους, ακόμα κι αν πρόκειται για γείτονες, φίλους ή άτομα της ίδιας οικογένειας. Σε τέτοια περίπτωση θα πρέπει να ζητείται σχετική άδεια (δείτε εδώ) η οποία θα δίνεται μόνο μετά από αίτηση πιστοποίησης και επιβεβαίωση.

Οι διπλοί λογαριασμοί χωρίς άδεια θα διαγράφονται ΧΩΡΙΣ προειδοποίηση και οι δοσοληψίες μεταξύ τους θα θεωρούνται εικονικές, επομένως άκυρες και θα αφαιρείται το 'ευχαριστώ'

ΟΡΟΣ 3 : Το φόρουμ είναι δημόσιο επομένως όλες οι συζητήσεις πρέπει να γίνονται δημόσια ώστε να ελέγχονται αν όλα βαίνουν καλώς από την ομάδα διαχείρισης. Δείτε κι εδώ
Απαγορεύεται η ζήτηση και γενικώς η παρενόχληση μελών μέσω πμ. Τα πμ είναι μόνο για να δίνετε τα προσωπικά σας στοιχεία όταν η εξέλιξη της αγγελίας το επιβάλλει. Άλλωστε η έκθεση των προσωπικών στοιχείων δημόσια πρέπει να αποφεύγεται γιατί υπάρχουν και κακόβουλοι (διαβάστε εδώ).
Προβλήματα που δημιουργούνται από συζητήσεις που έγιναν μέσω πμ δεν μπορούν να απασχολήσουν το site εκτός αν έχουν υβριστικό/κακόβουλο περιεχόμενο.

ΟΡΟΣ 4 : Απαγορεύονται οι προσωπικές επιθέσεις και η χρήση ειρωνικών, χλευαστικών και προσβλητικών εκφράσεων και προσωπικών χαρακτηρισμών. Οι όποιες προσωπικές αντιπαραθέσεις θα πρέπει να γίνονται σε κόσμιο επίπεδο, και σε ήπιο τόνο, ώστε να μην προσβάλλεται ο συνομιλητής.
Επίσης απαγορεύεται η συστηματική υποβολή μηνυμάτων ή θεμάτων που ως στόχο έχουν να δημιουργήσουν έριδες, αντιδικίες, καυγάδες ή άσχημο κλίμα στη ζωή του Forum (Trolling).

ΟΡΟΣ 5 : Απαγορεύονται οι διαφημίσεις οποιουδήποτε είδους χωρίς την έγγραφη συναίνεση του Διαχειριστή.
Απαγορεύεται το spamming (αποστολή ανεπιθύμητου ή διαφημιστικού μηνύματος) είτε δημόσια είτε με προσωπικά μηνύματα
Απαγορεύονται αγγελίες ή προσφορές για διάθεση απαγορευμένων από την ισχύουσα νομοθεσία αγαθών (περιλαμβάνονται αγγελίες για προϊόντα που θίγουν τους νόμους πνευματικής ιδιοκτησίας όπως αντιγραμμένες ταινίες σε DiVX, DVD-R, VCD και ηχογραφημένες εκτελέσεις μουσικών έργων σε ψηφιακά αρχεία mp3, wma, wav, φωτοτυπίες βιβλίων κλπ)

ΟΡΟΣ 6 : Οι διαχειριστές και οι συντονιστές δεν μπορούν να απαντάνε σε πμ με απορίες, οι περισσότερες από αυτές έχουν ήδη απαντηθεί στα θέματα με οδηγούς βοήθειας και επίλυσης ζητημάτων. Αν δεν βρίσκετε την απάντηση μπορείτε να ρωτάτε δημόσια στα ανάλογα θέματα ώστε να ενημερώνονται όλοι. Οι συντονιστές πάντα σας ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ, δεν σας ειρωνεύονται! Θα πρέπει όμως να υπακούτε και στους κανόνες.

ΟΡΟΣ 7 : Οι υπογραφές μελών είναι για να βάζετε τα link των αγγελιών σας και λεπτομέρειες που αφορούν τις τυχόν αποστολές. Δεν είναι για να βάζετε διαφημίσεις ή την ιστορία της ζωής σας ούτε μπορούν να πιάνουν πολύ χώρο (λεπτομέρειες εδώ)

ΟΡΟΣ 8 : Μη γράφετε με ΚΕΦΑΛΑΙΑ και greeklish αλλά μόνο με ελληνικά μικρά. Όποιος δεν έχει ελληνικά στον υπολογιστή του να χρησιμοποιεί ένα online εικονικό πληκτρολόγιο (πχ http://greek.keyboard.su)

ΟΡΟΣ 9 : Το φόρουμ διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης, κλεισίματος, διαγραφής, συγχώνευσης ή μετάθεσης θεμάτων, αγγελιών και δημοσιεύσεων εφόσον υπάρχουν λάθη ή αντιβαίνουν στους κανόνες και γενικά για την πιο εύρυθμη λειτουργία του.

ΟΡΟΣ 10 : Το xariseto.gr σας προσφέρει την πλατφόρμα ανάρτησης των αγγελιών και συνεννόησης αλλά δεν φέρει καμία ευθύνη για τις συναλλαγές.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΓΓΕΛΙΩΝ
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 : Απαγορεύεται ΡΗΤΑ η οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή μεταξύ των μελών. (Για διευκόλυνση όσων έχουν ατομική επιχείρηση παρέχεται ειδική κατηγορία αγγελιών με οικονομικό αντάλλαγμα αλλά μόνο για τα είδη της επιχείρησης και μόνο σε τιμή προσφοράς).
Επίσης απαγορεύεται ΡΗΤΑ η άμεση ή έμμεση πώληση αντικειμένων που παίρνετε από το xariseto.gr, καθώς και οποιαδήποτε εμπορική χρήση αυτών, όπως και η πώληση μέσω ανταλλαγής.
Τα αντικείμενα στο xariseto.gr είναι με χρησιδάνειο, όπου ο ένας από τους συμβαλλομένους (χρήστης) παραχωρεί στον άλλο τη χρήση πράγματος χωρίς αντάλλαγμα και αυτός (χρησάμενος) έχει υποχρέωση να αποδώσει το-τα αντικείμενο-α σε περίπτωση μεγάλης διαφοράς "πάρε-δώσε" ή αν εντοπιστεί για πιθανή εμπορία.
Έτσι, σε περίπτωση που εντοπιστεί μέλος να πουλάει κάπου αλλού αντικείμενα που πήρε από εδώ, επιστρέφει ΟΛΑ τα αντικείμενα πίσω και όσα δεν έχει στην κατοχή του τα πληρώνει στο μέλος που το χάρισε στην τιμή λιανικής αγοράς νέου (ανεξάρτητα από την κατάσταση που παρέλαβε)

Όσοι πουλούν αντικείμενα (όχι του xariseto.gr) σε διάφορα άλλα site να το γράφουν στην υπογραφή τους

ΚΑΝΟΝΑΣ 2 : Μην ζητάτε ανεξέλεγκτα! Μπορείτε να ζητήσετε μέχρι 5 αντικείμενα το μήνα στην αρχή και μέχρι 10 αντικείμενα περισσότερα από όσα έχετε δώσει (αν έχετε περάσει τα 100 χαρίσματα τότε μπορείτε να ζητήσετε μέχρι 20% περισσότερα από όσα έχετε δώσει).

Τα μέλη που υπερβαίνουν το όριο ζήτησης θα μπαίνουν σε ειδικές ομάδες περιορισμένης πρόσβασης με χαρακτηριστικό άβαταρ και θα ζητάμε τυχαία φωτογραφίες από κάποια είδη (θα πρέπει να αποστέλλονται εντός 24ωρων αλλιώς θα θεωρείται εμπορική χρήση με τις ανάλογες επιπτώσεις)
Περισσότερα για το όριο ζήτησης και τις ομάδες περιορισμού διαβάστε εδώ.

ΚΑΝΟΝΑΣ 3 : Όταν ανοίγετε μία νέα αγγελία να την βάζετε στον νομό που κατοικείτε ή εκεί όπου βρίσκεται το αντικείμενο (περισσότερα εδώ)
Στον τίτλο της να επιλέγετε το πρόθεμα [ΧΑΡΙΖΩ] ή [ΖΗΤΑΩ] και μία σύντομη αλλά σαφή περιγραφή του αντικειμένου που χαρίζετε ή ζητάτε (οδηγίες υπάρχουν εδώ) και στο κυρίως κείμενο να γράφετε αναλυτικά την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατάσταση του αντικειμένου και να μπαίνει αν είναι δυνατόν και φωτογραφία όπως περιγράφεται εδώ
Μη βάζετε ένα-ένα είδος όταν είναι όμοιας κατηγορίας αλλά να τα ομαδοποιείτε πχ όλα τα ρούχα μαζί για λιγότερες αγγελίες και εξοικονόμηση χώρου στον σέρβερ. Όμως μην το παρακάνετε και μια αγγελία έχει 100 αντικείμενα
Απαγορεύεται να κάνετε διπλές αγγελίες με το ίδιο πράγμα ή να προσθέτετε παραπομπές προς αντικείμενα άλλων αγγελιών σας.
Επίσης κατά την εξέλιξη της αγγελίας, μην αλλάζετε την αρχική δημοσίευση (παρά μόνο αν χρειάζεται να προστίθενται διευκρινίσεις σε ποιον πήγε ποιο αντικείμενο) και μην προσθέτετε αντικείμενα γιατί γίνεται μπέρδεμα, ενώ τα νέα αντικείμενα, καθώς δεν περνούν από την αρχική σελίδα, δεν τα βλέπουν όλοι.
Μην ζητάτε στην πρώτη σας δημοσίευση αντικείμενα "μεγάλης αξίας" αλλά προσπαθήστε να δείξετε την καλή διάθεση σας χαρίζοντας κάτι.
Επίσης μη ζητάτε σε αγγελία ζήτησης άλλου μέλους

ΚΑΝΟΝΑΣ 4 : Να ανανεώνετε τις αγγελίες σας ανά 1 μήνα (όχι συχνότερα) γράφοντας ότι ισχύουν. Αγγελία που δεν την ανανεώνετε θα δέχεται ερώτηση ανανέωσης από συντονιστή. Αν δεν απαντήσετε στην ερώτηση αυτή ή σε ερώτηση άλλου μέλους, μετά από δύο μήνες από την τελευταία δημοσίευση, η αγγελία αποσύρεται στο αρχείο.

ΚΑΝΟΝΑΣ 5 : Ο χαρίζων αποφασίζει σε ποιον θα δώσει το αντικείμενο, σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια, πχ ευκολία παραλαβής, εκτίμηση προς το μέλος από τη γενική συμπεριφορά ή από προηγούμενη συναλλαγή κλπ χωρίς να λαμβάνεται υποχρεωτικά υπόψη η χρονική σειρά εκδήλωσης ενδιαφέροντος αλλά και χωρίς ΕΥΝΟΙΕΣ συνεχώς προς τα ίδια μέλη. Τα αντικείμενα πρέπει να "διαχέονται" προς όλους

Μοναδική εξαίρεση για προτεραιότητα αποτελεί η περίπτωση που το μέλος που παρέλαβε δεν του κάνει το αντικείμενο και το ξαναχαρίσει. Τότε μπορεί, αν θέλει, να δώσει προτεραιότητα σε μέλος που είχε ζητήσει το αντικείμενο στην αρχική αγγελία (διαβάστε κι εδώ)

Αποφεύγετε να χαρίσετε σε μέλη με κακά στατιστικά. Επίσης προτεραιότητα στις ζητήσεις να έχουν τα μέλη που παίρνουν αντικείμενα για ΧΡΗΣΗ και ΜΕΤΑ όσοι τα θέλουν για συλλογή ή πειραματισμό

Τέλος η επιλογή του ποιος θα πάρει το αντικείμενο να γίνεται 24 ώρες μετά την ανάρτηση της αγγελίας για να την δουν και να έχουν την ευκαιρία να ζητήσουν και μέλη που δεν είναι συνέχεια online. Εννοείται ότι εξαιρούνται τα ευπαθή αντικείμενα.

ΚΑΝΟΝΑΣ 6 : Η παραλαβή του αντικειμένου γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο που βολεύει τον χαρίζοντα και με δαπάνη του παραλήπτη.
ΜΗΝ στέλνετε ποτέ κάτι όταν δεν έχετε λάβει το αντίστοιχο ποσό για τα έξοδα αποστολής, ειδάλλως δεν θα ασχολείται το site ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΜΗΝ στέλνετε με γραμματόσημα γιατί μπορεί να χαθεί!! Πλέον τα δέματα ΕΛΤΑ φέρουν αριθμό για αναζήτηση ώστε να μη χαθούν.
Να μην γίνονται ταχυδρομικές αποστολές σε μέλη που δεν στέλνουν αντίστοιχα.

ΚΑΝΟΝΑΣ 7 : Μέλη που δημιουργούν προβλήματα (π.χ ζητάνε συνέχεια, είναι προσβλητικά, υβριστικά, δεν είναι συνεπείς σε συναντήσεις, δεν πληρώνουν έξοδα αποστολής, δεν παίρνουν πίσω ελαττωματικά αντικείμενα κ.α) πρέπει να αναφέρονται από τους χρήστες είτε δημόσια για να ενημερώνονται όλοι είτε με μυστική αναφορά προς την διαχειριστική ομάδα (πατάτε το πλήκτρο Εικόνα σε δημοσίευση του μέλους που παραβαίνει τους όρους και γράφετε τον λόγο).
Διαβάστε κι εδώ

ΚΑΝΟΝΑΣ 8 : Στις αγγελίες περιέχεται ένα κουμπί 'ευχαριστώ' το πάτημα του οποίου είναι υποχρεωτικό για την καταχώρηση της συναλλαγής στο ισοζύγιο των συναλλασσομένων και την καταμέτρηση της δραστηριότητας τους στο φόρουμ.
Δίνεται η δυνατότητα ένα αντικείμενο να δίνεται χωρίς 'ευχαριστώ' όταν είναι μικρής αξίας (κάτω του 1-2€), ή ελαττωματικό ή έχει μείνει αζήτητο πολύ καιρό. Η δήλωση όμως ότι ένα αντικείμενο θα δοθεί χωρίς 'ευχαριστώ' να γίνεται εξ αρχής και όχι αφού δοθεί το αντικείμενο.

Όταν παραλάβετε κάτι το ελέγχετε, γράφετε στην αγγελία την κατάσταση του και πατάτε το κουμπί 'ευχαριστώ' 1 μόνο φορά και στο ΠΡΩΤΟ ποστ του μέλους που χάρισε. (Για οδηγίες δείτε εδώ)
Δεν επιτρέπονται πολλές αγγελίες με ένα 'ευχαριστώ' ούτε πολλά 'ευχαριστώ' ανά αγγελία από το ίδιο μέλος (δείτε εδώ)
Εάν το αντικείμενο παρότι είναι σύμφωνο με την περιγραφή δεν το θέλετε για τον οποιονδήποτε λόγο, πατάτε το 'ευχαριστώ' και το ξαναχαρίζετε.
Εάν όμως είναι άχρηστο ή διαφορετικό από την περιγραφή του, δεν πατάτε το 'ευχαριστώ' και συνεννοείστε με τον χαρίζοντα για να το επιστρέψετε και να επιβαρυνθεί τα τυχόν μεταφορικά/ταχυδρομικά έξοδα και της αποστολής και της επιστροφής
Αντικείμενα χαλασμένα ή "άγνωστης λειτουργικότητας" που αποδεικνύονται μη λειτουργικά δεν λαμβάνουν 'ευχαριστώ' και επιστρέφονται εκτός κι αν ο παραλήπτης εν γνώσει του τα πήρε για ανταλλακτικά

Εφόσον πατήσετε το 'ευχαριστώ' σημαίνει ότι αποδεχθήκατε την κατάσταση του αντικειμένου επομένως δεν μπορείτε να εγείρετε ζήτημα μετά το κλείσιμο της αγγελίας.

ΚΑΝΟΝΑΣ 9 : Όταν ολοκληρωθεί η αγγελία σας, ενημερώνετε δημόσια για την κατάληξή της, αλλάζετε το πρόθεμα του τίτλου της σε [ΕΚΛΕΙΣΕ] και την κλειδώνετε όπως περιγράφεται εδώ ώστε να δείξετε ότι δεν υπάρχουν εκκρεμότητες.
Μην κλείνετε μια αγγελία πολύ γρήγορα γιατί δεν προλαβαίνουν όλα τα μέλη να την δουν ούτε και να ανοίγετε νέα αγγελία με το ίδιο αντικείμενο παρά μόνο όταν το προσθέτετε μαζί με άλλα σε ομαδική αγγελία.
Τέλος, δεν πρέπει να διαγράφετε κείμενο και φωτογραφίες αντικειμένων που έχετε δώσει ώστε να φαίνεται εκ των υστέρων τι πήρε ο καθένας αλλά και να μην γεννώνται αμφισβητήσεις αν εμφανιστεί αργότερα κάποιο πρόβλημα

ΚΑΝΟΝΑΣ 10 : Οι συλλέκτες κινητών, νομισμάτων κλπ να εμφανίζουν πρώτα την συλλογή στους με φωτογραφία στην αντίστοιχη Δ.Συζήτηση που υπάρχει, να προσθέτουν το link προς αυτήν στην υπογραφή τους και μετά να δημιουργούν αγγελία ζήτησης.

ΚΑΝΟΝΑΣ 11 : Δεν γίνονται δεκτές αγγελίες για φάρμακα (εξαιρούνται τα συμπληρώματα διατροφής - βιταμίνες κλπ).
Μπορείτε να τα δίνετε σε ιατρεία κοινωνικής αλληλεγγύης ή να τα φέρνετε/στέλνετε στο χαρισομάγαζο

Επίσης δεν γίνονται δεκτές αγγελίες δωρεάς γατών και σκύλων συντροφιάς ηλικίας άνω των 7 εβδομάδων αν δεν αναγράφεται και ο αριθμός ηλεκτρονικής σήμανσης (διαβάστε περισσότερα εδώ).

ΚΑΝΟΝΑΣ 12 : ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ,επιτρέπονται ΜΟΝΟ για ΟΛΟκαίνουργια (αξίας άνω των 30€) ή ελαφρά μεταχειρισμένα (αξίας άνω των 300€) που έχουν φωτογραφία . Δείτε εδώ ποιες επιτρέπονται και γιατί.

Επίσης επιτρέπονται ζητήσεις αντικειμένων με "αμοιβή" και ένα άλλο αντικείμενο (πέραν του 'ευχαριστώ' ) για πιο γρήγορη εξυπηρέτηση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος makis την 07 Απρ 2012, 04:31, έχει επεξεργασθεί 29 φορές συνολικά.


Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6724
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΓΓΕΛΙΩΝ

Δημοσίευση από makis » 28 Μαρ 2008, 23:30

Οδηγίες για τη δημιουργία αγγελιών (10η έκδοση)
Έκδοση: 22 Οκτωβρίου 2010


Πρόλογος:
Οι ακόλουθοι κανόνες / συμβουλές θεσπίστηκαν ώστε να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία του forum xariseto.gr. Θα παρακαλούσα όλα τα σεβαστά μέλη, που συμμετέχουν στις αγγελίες να τηρούν πιστά τους συγκεκριμένους κανόνες / συμβουλές και εφόσον διακρίνουν οποιαδήποτε παράβαση από άλλα μέλη, να αναφέρουν το μήνυμα στους συντονιστές της περιοχής .


1) Θέλω να χαρίσω κάτι! Τι κάνω;
Βεβαιωθείτε ότι έχετε το σωστό forum (την πόλη όπου βρίσκεται το αντικείμενο και την κατηγορία όπου ανήκει)! Αν η αγγελία σας αφορά κινητό ή τα παρελκόμενά του (π.χ. αξεσουάρ) τότε θα πρέπει να επιλέξετε το forum "Κινητά". Αν η αγγελία σας δεν έχει καμία απολύτως σχέση με κάποια από τις υπάρχουσες κατηγορίες , τότε θα πρέπει να επιλέξετε το forum "διάφορα".
Αν τοποθετήσετε την αγγελία σε λανθασμένη περιοχή, τότε θα μετακινηθεί στην κατάλληλη από τους συντονιστές.
Μετά την επιλογή του φόρουμ δημιουργείτε μια νέα καταχώρηση κάνοντας κλικ στο Εικόνα.

2) Τι τίτλο βάζω;
Οταν επιλέξετε δημιουργία νέου θέματος θα εμφανιστεί μια φόρμα, την οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε.
Στο πεδίο τίτλος, θα πρέπει να επιλέξετε το πρόθεμα [ΧΑΡΙΖΩ] ή [ΖΗΤΑΩ] και να συμπληρώσετε μια σύντομη (με 2-4 λεξούλες συνήθως) περιγραφή του αντικειμένου. Π.χ.
[ΧΑΡΙΖΩ] Nokia 3110 ή
[ΖΗΤΑΩ]Καναπέ διθέσιο .(οχι σκετο [ΧΑΡΙΖΩ] Καναπε)

* Για την καλύτερη δυνατή διευκόλυνση των χρηστών, θα πρέπει να φροντίσετε ώστε ο τίτλος που θα δώσετε να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομος και περιεκτικός.
Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε λέξεις ή φράσεις όπως:
[ΧΑΡΙΖΩ] διάφορα
εκτός αν είναι όντως διάφορα και θα πάει στην ειδική κατηγορία. Αποφύγετε επίσης να χρησιμοποιείτε παραπλανητικούς τίτλους ή τίτλους που δημιουργούν... ερωτήματα, αντί να είναι σαφείς.

* Αποφύγετε τα Greeklish στους τίτλους. Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα!

3) Τι άλλο θα πρέπει να συμπληρώσω στην αγγελία μου;
Α) Κυρίως Κείμενο
Το σημαντικότερο ίσως στοιχείο της αγγελίας σας είναι το "περιεχόμενο" της αγγελίας σας. Τι θα πρέπει να... γράψετε εκεί ; Απλά πράγματα. Τι είναι ακριβώς αυτό που θέλετε να χαρίσετε καθώς και μερικές πληροφορίες που θα είναι χρήσιμες για τους ενδιαφερόμενους, όπως για παράδειγμα, την κατάσταση του προϊόντος. Δεν επιτρέπεται η χρήση Greeklish ή κεφαλαίων γραμμάτων.

Παρακαλούμε να μην βάζετε στοιχεία επικοινωνίας στην αγγελία, προτιμήστε την επικοινωνία μέσω προσωπικού μηνύματος ή email διαμέσου του site). Κι αυτό γιατί μπορεί να έρθει στο σπίτι σας ένας τελείως άγνωστος (μη μέλος) που είδε την αγγελία. Αν πάλι θέλετε να τα δημοσιεύσετε να ξέρετε ότι το κάνετε ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ.

Β) Υποβολή Θέματος!
Πλέον όλα είναι έτοιμα.... και η αγγελία σας θα δημοσιευθεί αυτόματα στο σχετικό forum! Από εδώ και στο εξής δεν έχετε... παρά να περιμένετε εκδήλωση ενδιαφέροντος από καποιο μέλος.

4) Η αγγελία μου δημοσιεύθηκε... και τώρα;
Ελέγχουμε συχνά τις αγγελίες μας στις δημοσιεύσεις μας . Αν κάποιος απαντήσει, στα αριστερά του τίτλου της αγγελίας θα φαίνεται ένα κόκκινο κουτάκι

5) Πως επικοινωνώ με κάποιον που δημοσίευσε μια αγγελία ή εκδήλωσε ενδιαφέρον στη δική μου;
Κάνοντας κλικ δίπλα σε κάθε δημοσίευση εμφανίζεται ένα menu (προφίλ , Π.M. , email )Εικόνα. Μπορείτε να κάνετε κλικ σε αυτό και να επιλέξετε Αποστολή Π.M. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να επικοινωνήσετε άμεσα, γρήγορα και διακριτικά μαζί του. Ίσως πάλι να τον πάρετε απλά... τηλέφωνο, αν ο δημιουργός μιας αγγελίας έχει επιλέξει να αποκαλύψει το προσωπικό αυτό στοιχείο του (ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ).

6) Θέλω να τροποποιήσω την αγγελία μου! Τι κάνω;
Μην ανησυχείτε! Μπορείτε να κάνετε τροποποίηση (EDIT) του μηνύματός σας και απλά να ενημερώσετε τα υπόλοιπα μέλη για τις όποιες αλλαγές (πχ ότι χαρίστηκε το αντικείμενο ή να προσθέσετε ένα χαρακτηριστικό Ποτέ όμως δεν αλλάζουμε το νόημα της αγγελίας όπως τέθηκε από την αρχή ούτε διαγράφουμε την αρχική αγγελία ούτε τις φωτογραφίες του αντικειμένου που βάλαμε.

7) Η αγγελία μου χάθηκε! Τι να κάνω;
Δεν χάθηκε! Πήγε στη δεύτερη ή στην τρίτη σελίδα των θεμάτων ή ακόμη πιο πίσω. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Όλοι γνωρίζουμε πως να μεταβούμε στην επόμενη σελίδα και αυτοί που ενδιαφέρονται για την αγγελία σας θα τη βρουν. Γι αυτό άλλωστε υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή με συγκεκριμένες λέξεις.
Μπορείτε πάντως να απαντήσετε σε μια αγγελία σας (χωρίς να χρειάζεται να κάνετε νεα) μετα απο 30 ημέρες μετά τη δημοσίευση της αρχικής , με ενα νεο ποστ π.χ "ισχύει ακόμα η αγγελία" ωστε να ανέβει ξανά στην αρχή των δημοσιεύσεων σας αλλά και να εμφανιστεί στις νέες δημοσιεύσεις.

Ωστόσο, μπορεί απλά να ήταν αντίθετη από τους Όρους που αποδεχθήκατε κατά τη δημοσίευσή της και αυτή να μεταφέρθηκε είτε στον ... κάδο των απορριμμάτων, είτε στο Αρχείο.

8) Τι λέει ο "ακατανόμαστος"... σε ποιον πάει και χαρίζει !
Είναι δικαίωμα του κατόχου ενός προϊόντος να το χαρίζει σε ότι θέλει και σε όποιον θέλει (αλλά με προτεραιότητα σε παλιό ενεργό μέλος, παρά σε ένα μέλος που μόλις πριν 1 λεπτό γράφτηκε ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για αυτήν την αγγελία και μετά μην τον είδατε….).

9) Μου χάρισαν ή χάρισα το προϊόν της αγγελίας μου ! Τώρα;
Είναι απλό, απλά γράφετε ότι παραλάβατε ή το είδος έχει δοθεί, πατάτε ή σας πατάνε το κουμπί 'ευχαριστώ' και κλείνετε/κλειδώνετε την αγγελία

10) Δεν μπορείτε να ΖΗΤΗΣΕΤΕ περισσότερα από 5 αντικείμενα το μήνα ούτε περισσότερα από 10 αντικείμενα από όσα έχετε δώσει.
Τα πιστοποιημένα μέλη έχουν μεγαλύτερο όριο ,10/Μήνα και 15/Μήνα.
Όχι, το xariseto.gr δεν είναι εμπορική επιχείρηση, αλλά ένα site που δημιούργησε ένας άνθρωπος για να περνάει ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο του.

Επίλογος

Αυτά για την ώρα. Θα σας παρακαλούσα να σεβαστείτε τους κανόνες. Τέλος, σας υπενθυμίζω για μια ακόμη φορά ότι και εδώ ισχύουν οι γενικοί Όροι Πρόσβασης και Χρήσης (Ο.Π.Χ.). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να είστε ευγενικοί - πάντα -.


Καλή τύχη και καλή διασκέδαση!
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.
............................................................................................
Υπάρχει η δυνατότητα για άτομα που δεν έχουν ίντερνετ να καταχωρούν τηλεφωνικά μια αγγελία (μόνο για να χαρίσουν)
Χρήσιμα link :
Θέμα: ΕΔΩ Βοηθεια !
Θέμα: Πως ανοιγουμε νεα αγγελία
Θέμα: Καταχώρηση Φωτογραφίας

Άβαταρ μέλους
makis
Διαχειριστής Site
Διαχειριστής Site
Δημοσιεύσεις: 6724
Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 18:19
Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
Δήμος - Κοινότητα: Θεσσαλονίκης
Φύλο: Άντρας
Παπούτσι: 46
Μπλούζα: L
Τραπ. λογ/σμός: Eurobank
Τοποθεσία: ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΙΔΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επικοινωνία:

ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ , ΜΕ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Δημοσίευση από makis » 08 Φεβ 2013, 01:47

Καλησπέρα σας, θα μιλήσω όσο το δυνατόν πιο συνοπτικά.

Πολλά μέλη κάνουν αναφορές όταν δουν κάτι περίεργο ή κάποιο μέλος δεν λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες ορθής λειτουργίας του xariseto.gr και καλά κάνουν , αλλά :

1) Αναφορά, όταν έχετε πρόβλημα με ένα μέλος στην μεταξύ σας συναλλαγή, πρέπει να κάνετε κυρίως αν έχετε θέμα-πρόβλημα (αφού πρώτα εννοείτε ότι προσπαθήσατε να το λύσετε μεταξύ σας) με :

-Χάσιμο γραμματοσήμων και προπληρωμένων φακέλων (για να μην το κάνουν κάποια μέλη επίτηδες).
-Μη επιστροφή γραμματοσήμων από "ρέστα" .
-Αντικείμενο που δεν ήταν όπως στην περιγραφή ή στη φωτογραφία (πχ σπασμένο - χαλασμένο- φθαρμένο κ.ο.κ).
-Καθυστέρηση σε πάτημα κουμπιού "ευχαριστώ".
-Ασυνέπεια σε ραντεβού για παράδοση-παραλαβή αντικειμένου.
-Αδικαιολόγητη καθυστέρηση για να κανονίσετε παράδοση αντικειμένου που σας ζητήθηκε.
-Ανάρμοστη συμπεριφορά μέλους.

2) Ζήτουλες
Όταν βλέπετε μέλη να χαρίζουν σε μέλη "ζήτουλες" (με άσχημα στατιστικά κ.τ.λ.) καλύτερα στείλτε εσείς κατευθείαν π.μ. στο μέλος που του χάρισε, ότι έτσι δίνει τροφή να γίνει κάποιος έμπορας ή ότι δίνοντας αντικείμενα σε μέλη που σαρώνουν (από χόμπυ-μανία) στερούν το αντικείμενο από σωστά μέλη που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Φυσικά μπορείτε να κάνετε αναφορά (πατώντας το κουμπί με το ανάποδο τρίγωνο και το θαυμαστικό εσωτερικά) στη δημοσίευση του μέλους που θέλετε να αναφέρετε.
Εμείς βρίσκουμε μέλη "ζήτουλες" , και κάνουμε ban (μερικό αποκλεισμό μέλους), αλλά όταν ξαναμπούν σας παρακαλώ να μην τους χαρίζετε, για να πάρετε το "ευχαριστώ", μέχρι να βελτιώσουν τα στατιστικά τους. Μπορεί να κερδίζετε ένα "ευχαριστώ", αλλά σε μια άλλη αγγελία μπορεί να χάσετε ένα αντικείμενο που το χρειάζεστε από ένα τέτοιο μέλος.

3)Μέλη που ζητάνε μόνο ακριβά αντικείμενα
Έχουμε λάβει αναφορές που αφορούν μέλη που ζητάνε συνέχεια ακριβά πράγματα. Σε κάποιες έχετε δίκιο, αλλά υπάρχουν και αναφορές για μέλη τα οποία ναι μεν ζητάνε αντικείμενα αξίας, πρόκειται όμως για μέλη τα οποία δίνουν καλά πράγματα , άρα δεν μπορούμε να κάνουμε παρατήρηση σε μέλος που ζητάει καλά πράγματα , εφόσον ΚΑΙ αυτό χαρίζει αναλόγως.

4)Ορισμός νέων συντονιστών ορθής λειτουργίας του φόρουμ
Σε λίγες μέρες θα μπουν νέοι συντονιστές μιας και οι ενεργοί συντονιστές(όσοι πραγματικά ασχολούνται) είναι λίγοι και δεν προλαβαίνουν στον εθελοντικό χρόνο που αφιερώνουν να πραγματοποιήσουν ολόκληρο τον συντονισμό που απαιτείται για την ομαλή λειτουργία του xariseto.gr , με αποτέλεσμα να ελέγχουν πρώτα τα βασικά και σοβαρά θέματα και μετά τα υπόλοιπα.
Σκεφτείτε ότι σε κάθε αναφορά που λαμβάνουμε για ένα μέλος(ειδικά στην περίπτωση κακών στατιστικών), πρέπει να δούμε το ιστορικό του μέλους(ζητήσεις, προσφορές, ενεργές αγγελίες ζήτησης-προσφοράς,παλαιότερες προειδοποιήσεις-ποινές κ.τ.λ.). Άρα αυτό απαιτεί σημαντικό (χαμένο) χρόνο αν τελικά το μέλος είναι οκ !
Πάντως οφείλω (εκ μέρους και των συντονιστών) να ευχαριστήσω όσα μέλη μας βοηθάνε ενημερώνοντάς μας για οτιδήποτε δεν συμβαδίζει με τους κανόνες. Η βοήθεια τους είναι υπερπολύτιμη!
Δυστυχώς είναι λίγοι αυτή τη στιγμή οι συντονιστές (πέραν των διαχειριστών και του Γενικού Επόπτη) που πραγματικά όταν είναι συνδεδεμένοι βοηθάνε στον συντονισμό.


-------
Και ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΆΚΛΗΣΗ :
ΜΗΝ στελνετε με γραμματοσημα ή πρoΠληρωμενο φακελο αλλα ΜΟΝΟ ΩΣ ΔΕΜΑ (με 0,50€ το κιλό)


:thank:

Περιμένω τα σχόλιά σας ή τυχόν απορίες σας πάνω στα θέματα που έγραψα παραπάνω.

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “ΚΑΝΟΝΕΣ FORUM”