Για το πρώτο ορίστε:
και για το 2ο ορίστε:
Ετσι είναι οι ρυθμίσεις του site όσα χρόνια έχω πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου διαχειριστή (8-9 χρόνια)
Και καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα σε άλλα μέλη ούτε και εμένα, κάτι γίνεται μάλλον από τη δική σας μεριά
Μήπως σας αποσυνδέει το ρούτερ σας και μετά παίρνει άλλη ΙΡ;
Αν ξέρει κάποιος κάτι περισσότερο για το τι φταίει ας μας πει
[awaiting] Timeout Session
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Συντονιστες υπάρχουν πολλοι... admin όμως ένας ! Κατά την πλοήγησή σας στο xariseto.gr ενδέχεται να εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα, ασήμαντο, μικρό, ενοχλητικό ή σοβαρό. Κάποια γραφικά ίσως να μην εμφανίζονται όπως έπρεπε. Κάποιες σελίδες ίσως να μη λειτουργούν φυσιολογικά. Μπορεί να βρήκατε ένα ορθογραφικό ή γραμματικό λάθος ή ακόμη και κάποια φράση γραμμένη στα αγγλικά. Δεν έχει σημασία πόσο σοβαρό ή όχι είναι το πρόβλημα που εντοπίσατε. Αυτό που θέλουμε είνα να μας το αναφέρετε, ώστε να διορθωθεί.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι βρήκατε κάποιο πρόβλημα στο site. Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να δημιουργήσετε σε αυτό το forum (Bug Reports) ένα νέο θέμα. Δώστε έναν όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφικό τίτλο και στη συνέχεια στο κυρίως μήνυμά σας αναφέρετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, ποια είναι η διεύθυνση της σελίδας στην οποία εντοπίσατε το πρόβλημα, πως πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να αναπαράγουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα, αλλά και screenshot του προβλήματος εφόσον έχετε αυτήν τη δυνατότητα.
Στο ίδιο θέμα θα συμμετέχουν και οι υπόλοιποι χρήστες εκφράζοντας τυχόν σχόλιά τους για το πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα θα ελέγξω και εγώ το συγκεκριμένο θέμα και θα του δώσω έναν χαρακτηρισμό:
* [not a bug] - Το πρόβλημα που αναφέρατε... δεν είναι bug του forum. Ίσως να ευθύνεται κάποιο πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε στον Η/Υ σας ή απλά δεν είναι καν πρόβλημα, αλλά δυνατότητα (it's not a bug, it's a feature!).
* [awaiting] - Απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του προβλήματος και την επίλυσή του. Ίσως να μην είναι καν πρόβλημα και απλά να χρειάζονται ορισμένες διευκρινήσεις.
* [confirmed] - Το πρόβλημα είναι υπαρκτό! Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκε ωστόσο...
* [in process] - Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχουν ξεκινήσει προσπάθειες για την άμεση επίλυσή του.
* [resolved] - Το πρόβλημα υπήρχε, αλλά πλέον... δεν υπάρχει, καθώς αντιμετωπίστηκε με επιτυχία. Σας ευχαριστούμε!
Όταν ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται ως [resolved] τότε θα κλειδώνει και κάποια στιγμή ίσως και να διαγραφεί.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και... καλό bug hunting!
Συντονιστες υπάρχουν πολλοι... admin όμως ένας ! Κατά την πλοήγησή σας στο xariseto.gr ενδέχεται να εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα, ασήμαντο, μικρό, ενοχλητικό ή σοβαρό. Κάποια γραφικά ίσως να μην εμφανίζονται όπως έπρεπε. Κάποιες σελίδες ίσως να μη λειτουργούν φυσιολογικά. Μπορεί να βρήκατε ένα ορθογραφικό ή γραμματικό λάθος ή ακόμη και κάποια φράση γραμμένη στα αγγλικά. Δεν έχει σημασία πόσο σοβαρό ή όχι είναι το πρόβλημα που εντοπίσατε. Αυτό που θέλουμε είνα να μας το αναφέρετε, ώστε να διορθωθεί.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι βρήκατε κάποιο πρόβλημα στο site. Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να δημιουργήσετε σε αυτό το forum (Bug Reports) ένα νέο θέμα. Δώστε έναν όσο το δυνατόν περισσότερο περιγραφικό τίτλο και στη συνέχεια στο κυρίως μήνυμά σας αναφέρετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, ποια είναι η διεύθυνση της σελίδας στην οποία εντοπίσατε το πρόβλημα, πως πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να αναπαράγουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα, αλλά και screenshot του προβλήματος εφόσον έχετε αυτήν τη δυνατότητα.
Στο ίδιο θέμα θα συμμετέχουν και οι υπόλοιποι χρήστες εκφράζοντας τυχόν σχόλιά τους για το πρόβλημα. Αργά ή γρήγορα θα ελέγξω και εγώ το συγκεκριμένο θέμα και θα του δώσω έναν χαρακτηρισμό:
* [not a bug] - Το πρόβλημα που αναφέρατε... δεν είναι bug του forum. Ίσως να ευθύνεται κάποιο πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε στον Η/Υ σας ή απλά δεν είναι καν πρόβλημα, αλλά δυνατότητα (it's not a bug, it's a feature!).
* [awaiting] - Απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για τον εντοπισμό του προβλήματος και την επίλυσή του. Ίσως να μην είναι καν πρόβλημα και απλά να χρειάζονται ορισμένες διευκρινήσεις.
* [confirmed] - Το πρόβλημα είναι υπαρκτό! Αυτό δεν σημαίνει ότι λύθηκε ωστόσο...
* [in process] - Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχουν ξεκινήσει προσπάθειες για την άμεση επίλυσή του.
* [resolved] - Το πρόβλημα υπήρχε, αλλά πλέον... δεν υπάρχει, καθώς αντιμετωπίστηκε με επιτυχία. Σας ευχαριστούμε!
Όταν ένα πρόβλημα χαρακτηρίζεται ως [resolved] τότε θα κλειδώνει και κάποια στιγμή ίσως και να διαγραφεί.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας και... καλό bug hunting!
-
- VIP Member
- Δημοσιεύσεις: 1664
- Εγγραφή: 30 Απρ 2016, 07:29
- Νομός κατοικίας: Ν. Θεσσαλονίκης
- Δήμος - Κοινότητα: Εγνατίας Θεσσαλονίκης
- Φύλο: Άντρας
- Παπούτσι: 43
- Μπλούζα: M
- Τραπ. λογ/σμός: Πειραιώς
- Επικοινωνία:
[awaiting] Re: Timeout Session
Δηλαδή ;; ;
ΕΔΩ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
ΖΗΤΑΩ πλυντήριο πιάτων Morris πάγκου παλαιού τύπου είτε λειτουργικό είτε χαλάσμενο .
Παραδίδω/παραλαμβάνω Ημαθία και Θεσσαλονίκη
ΖΗΤΑΩ πλυντήριο πιάτων Morris πάγκου παλαιού τύπου είτε λειτουργικό είτε χαλάσμενο .
Παραδίδω/παραλαμβάνω Ημαθία και Θεσσαλονίκη